Λειτουργία σχολείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι το πρωινό πρόγραμμα λειτουργεί  8:15 π.μ. – 13:15 μ.μ.

Οι μαθητές θα προσέρχονται χωρίς να συνωστίζονται και φορώντας τις μάσκες τους. Κάθε παιδί, καλό είναι,  να είναι εφοδιασμένο με 2  καθαρές μάσκες, σε ξεχωριστό σακουλάκι η κάθε μια.

Τα παιδιά που εμφανίζουν πυρετό, βήχα ή άλλα συμπτώματα συμβατά με covid-19 (δυσκολία στην αναπνοή, μυαλγίες, ρίγος, πονοκέφαλος, δυσκαταποσία, ρινική  συμφόρηση/καταρροή, ναυτία/έμετος, κοιλιακό άλγος/διαρροϊκές κενώσεις) απαγορεύεται να προσέρχονται στο σχολείο. Πριν την αναχώρηση από το σπίτι συστήνεται προς τους γονείς ο έλεγχος των παιδιών για ενδεχόμενη εμφάνιση συμπτωμάτων (πιθανώς και με θερμομέτρηση).

Το μεσημέρι οι γονείς και κηδεμόνες  θα περιμένουν χωρίς να συνωστίζονται, προκειμένου να παραλάβουν τα παιδιά τους μετά το πέρας του πρωινού προγράμματος στις 13:15.

Από την Πέμπτη 17/9/2020 ξεκινά τη λειτουργία του το ολοήμερο τμήμα.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Η διεύθυνση του σχολείου

Ανακοίνωση για τον Αγιασμό

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 14/09/2020 και ώρα 10:00 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας Αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2020-21.

Φέτος λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19, ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί με την παρουσία μόνο των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου. Αμέσως μετά τον Αγιασμό θα δοθούν οδηγίες στους μαθητές για τη γενικότερη λειτουργία του σχολείου και οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 10:30.

Οι μαθητές, καλό θα ήταν, για μεγαλύτερη ασφάλεια να αποχωρήσουν με τον ίδιο τρόπο που θα έρθουν το πρωί στο σχολείο, ή με λεωφορείο ή με γονείς.

Επισημαίνεται ότι η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό του σχολείου.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ

Ο μαθητές της Α΄ τάξης θα προσέλθουν στο σχολείο στις 9:30 με τη συνοδεία ενός μόνο γονέα για τη σημαντική πρώτη επαφή με το σχολείο, τηρουμένων βεβαίως των μέτρων προστασίας (αποστάσεις, χρήση μάσκας για γονείς και μαθητές). Οι γονείς θα αποχωρήσουν μετά την ομαλή παραμονή των παιδιών.

Λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών καλό είναι οι γονείς και κηδεμόνες να ελέγχουν την ηλεκτρονική αλληλογραφία τους, διότι θα στέλνονται οδηγίες για τη λειτουργία του σχολείου. Επίσης μπορούν να επισκέπτονται και την ιστοσελίδα του σχολείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση dim-poseidon.kyk.sch.gr 

Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο στα παιδιά!

Από το σχολείο

Υλικό του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Για τους μαθητές
Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

Φόρεσε μάσκα – Μείωσε τον κίνδυνο μετάδοσης

Ο πολεμιστής έχει την ασπίδα του….. Εμείς τη μάσκα μας !!!

Ο Μασκούλης βρίσκει τον τρόπο να πολεμήσει τον νέο εχθρό των ανθρώπων

Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς
Πώς θα πρέπει να μιλάω σε παιδιά και έφηβους για τον ιό (SARS-CoV-2) που προκαλεί τη νόσο COVID-19

Μέτρα προστασίας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19/Κοινοποίηση/ΚΥΑ

Με την έναρξη του σχολικού έτους 2020-21, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, το κάθε είδους προσωπικό, καθώς και οι επισκέπτες σε όλες τις
σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποχρεούνται να φέρουν
προστατευτική μη ιατρική μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολείων.
1. Η λειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται τηρουμένων των ακόλουθων κανόνων:
α. Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.
β. Αποφυγή συγχρωτισμού.
γ. Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό
διάλυμα.
δ. Καθαρισμός αιθουσών, επιφανειών και εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση και εξασφάλιση
επαρκούς φυσικού αερισμού των αιθουσών.
ε. Ύπαρξη αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

  1. Οι Προϊστάμενοι/νες, οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων φροντίζουν ώστε να
    λαμβάνονται όλα τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας και προφύλαξης μαθητών και εκπαιδευτικών,
    σύμφωνα με τα ανωτέρω και βάσει των οδηγιών της Διεύθυνσης της Δημόσιας Υγείας του
    Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.
    Θα ακολουθήσει η έκδοση νεότερης ΚΥΑ με λεπτομερείς οδηγίες.

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ
H ΓΕΝΙΚH ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ,
Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ

Το πλήρες έγγραφο: Μέτρα προστασίας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19/Κοινοποίηση/ΚΥΑ

Ανακοίνωση – Πρόσληψη σχολικού τροχονόμου

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

1/9/2020

ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

  Σας ανακοινώνουμε ότι η Σχολική Επιτροπή Δήμου Σύρου εξέδωσε την υπ’ αριθμ. 400/25-8-20 προκήρυξη για την πρόσληψη σχολικών τροχονόμων με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας.

  Η ανάθεση του έργου για τον νέο σχολικό τροχονόμο θα γίνει από 7/9/2020 έως τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021.

  Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών, είτε εργάζεται είτε όχι. Αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο ωράριο και τις υποχρεώσεις του.

  Ο εθελοντής τροχονόμος δεν ασφαλίζεται σε κανέναν φορέα και αμείβεται από τη Σχολική Επιτροπή, με 176 ευρώ ανά μήνα.

Βασικό κριτήριο επιλογής ορίζεται η ευδόκιμη προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση.

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση (έντυπο θα χορηγείται από τη Δ/νση του κάθε σχολείου)
  2. Βιογραφικό σημείωμα
  3. Βεβαίωση προϋπηρεσίας από τον Διευθυντή του Σχολείου
  4. Βεβαίωση μονίμου κατοικίας
  5. Εκκαθαριστικό 2019
  6. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  7. Πιστοποιητικό υγειονομικής επιτροπής Νοσοκομείου, για αναπηρία τέκνων.

Τα δικαιολογητικά θα παραληφθούν από τη Διεύθυνση του Σχολείου, από τις 1/9/2020 έως και 4/9/2020, ώρες εργασίας του Σχολείου ( 8.00- 13.00 ) και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την ίδια ημέρα μέσω του πίνακα ανακοινώσεων και του site του σχολείου.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τα μέτρα και τις ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, για την είσοδο στο σχολείο  η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για την πρόσληψη σχολικών τροχονόμων με σύμβαση μίσθωσης έργου σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης (έγγραφο της Σχολικής Επιτροπής της Α/θμιας Εκπαίδευσης)

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΣΟΠΑΝΗ

Δημιουργία ιστοτόπου “Η πληροφορική… κι εμείς”

Σας ενημερώνουμε ότι δημιουργήθηκε καινούργιος δικτυακός τόπος με τίτλο Η πληροφορική… κι εμείς και αφορά σε θέματα Πληροφορικής στην εκπαίδευση. Αποτελεί εξέλιξη και ενημέρωση του αντίστοιχου ιστολογίου. Υπεύθυνη του δικτυακού τόπου η εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ) Μαρία Ιωσηφίδου.

“Γίνεται μια προσπάθεια σε ορισμένα άρθρα η δομή να είναι τέτοια ώστε να γίνεται μια πρόταση διδασκαλίας, οπότε συμπεριλαμβάνεται το σκεπτικό της εργασίας, οι στόχοι, τα κύρια βήματα, τα αρχεία που είναι απαραίτητα αλλά και οι εργασίες των μαθητών και μαθητριών.

Ορισμένα άρθρα – προτάσεις διδασκαλίας έχουν πολλαπλούς στόχους που (ενδεικτικά) μπορεί να είναι από την ανάπτυξη της αισθητικής ικανότητας των μικρών μαθητών και μαθητριών και την αναγνώριση της αξίας της αποθήκευσης ή/και της διαχείρισης φακέλων μέχρι τη διαχείριση λογισμικών και τα πνευματικά δικαιώματα, πάντα μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας σε ομάδες…”

Ο σύνδεσμος προς τον δικτυακό τόπο “Η πληροφορική… κι εμείς” θα βρίσκεται μόνιμα και στους Ενδιαφέροντες Συνδέσμους (δεξιά στήλη του ιστοτόπου μας).

Μαθαίνουμε για τα μέσα γραφής…και παίζουμε

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Δ’ τάξης είχαν ήδη καταγράψει πληροφορίες για τα Μέσα γραφής, ασχολούμενοι με τον πάπυρο και την περγαμηνή, τη γραφομηχανή και την πένα και το μελάνι και πολλά άλλα. Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με τη δημιουργία παιχνιδιού με το ίδιο θέμα. Κύριος σκοπός της δημιουργίας του παιχνιδιού ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή, με έναν παιγνιώδη τρόπο, με τις βασικές δομές του προγραμματισμού: ακολουθιακή, ελέγχου (επιλογής) και επαναληπτική. Τα παιχνίδια δημιουργήθηκαν στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch το οποίο είναι περιβάλλον για τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Στα παιχνίδια παρουσιάζονται κάποιες πληροφορίες για τα μέσα γραφής και στη συνέχεια γίνονται σχετικές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει ο παίκτης να απαντήσει. Κατά τη δημιουργία των έργων, πέραν όλων των άλλων, είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον η προσπάθεια των παιδιών από το πληροφοριακό υλικό να εξάγουν ερωτήσεις αλλά επίσης και η διαδικασία για την επιλογή και την εισαγωγή των ήχων- διαδικασία που τους άρεσε εξαιρετικά!

Το παρακάτω παιχνίδι είναι δημιουργημένο από την Πόπη και τον Δημήτρη.

Μαρία – Λεόνα
Μαρικαίτη – Κλέα
Αντωνία
Λευτέρης – Ίριδα
Δημήτρης
Γιώργος – Τάσος
Μαρία – Ίριδα
Αχιλλέας – Παύλος
Μαρία – Θοδωρής
Ενίσα – Δήμητρα

Περισσότερα για τους στόχους και τη διαδικασία των εργασιών στο: Ένα παιχνίδι για τα μέσα γραφής

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Με φαντασία και μεράκι…από τα παιδιά της Ε’

Τη σχολική χρονιά 2019-20 οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Ε’ τάξης ασχολήθηκαν με την επεξεργασία εικόνας. Διαχειρίστηκαν και επεξεργάστηκαν εικόνες με το ελεύθερο λογισμικό Gimp. Οι στόχοι που είχαν τεθεί ήταν να διαχειριστούν ένα λογισμικό επεξεργασίας εικόνας, αρχεία και φακέλους, ένα λογισμικό επεξεργασίας κειμένου. Επίσης, να γνωρίσουν την έννοια του ελεύθερου λογισμικού, να συνειδητοποιήσουν την ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος να επεξεργαστεί και να αλλάξει μια εικόνα, να συνεργαστούν σε ομάδες διαχειριζόμενοι κοινό έργο.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Περισσότερα για τους στόχους και τη διαδικασία των εργασιών στο: Με φαντασία και μεράκι

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Το υπολογιστικό σύστημα σε κατηγορίες

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Β’ τάξης ασχολήθηκαν με το υπολογιστικό σύστημα τοποθετώντας τα μέρη του σε δύο μεγάλες κατηγορίες: Μονάδες εισόδου και Μονάδες εξόδου. Σε πρώτη φάση, συζητήσαμε με όλα τα παιδιά και πάλι για το υλικό των υπολογιστών στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Στη συνέχεια επαναλάβαμε τι κάνει κάθε συσκευή του υπολογιστικού συστήματος και αν με τη λειτουργία της κάθε συσκευής εισάγουμε στοιχεία στον υπολογιστή ή εξάγουμε αποτελέσματα. Χρειάστηκε να εξηγήσουμε τι σημαίνει “Είσοδος” και τι “Έξοδος”. Σε επόμενη φάση χρησιμοποιήσαμε λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης για να κάνουμε αυτή την καταγραφή των μερών του υπολογιστικού συστήματος σε Μονάδες Εισόδου και Μονάδες Εξόδου. Φυσικά, στο τέλος τα παιδιά επεξεργάστηκαν τους εννοιολογικούς τους χάρτες ώστε να έχουν ένα αισθητικό αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας χρώματα της αρεσκείας τους κι εισάγοντας σχετικές εικόνες.

Περισσότερα για τους στόχους και τη διαδικασία των εργασιών στο: Το υπολογιστικό σύστημα σε κατηγορίες

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)