Ξενάγηση από τον Giga

Στις μέρες του κορωνοϊού και στο πλαίσιο των ασύγχρονων μαθημάτων της Πληροφορικής (ΤΠΕ), σε πρώτη φάση έχω προσκαλέσει/καλέσει τους μαθητές μου και μαθήτριές μου της Δ’ τάξης να ανεβάζουν στο eclass προγράμματα Scratch. Σε κάθε ενότητα του μαθήματος αναφέρομαι σε ορισμένα χαρακτηριστικά του προγραμματισμού στο περιβάλλον του Scratch, παραθέτω οδηγίες με εικόνες ή/ και βίντεο και στη συνέχεια ζητώ να ανεβάσουν τα παιδιά τα Scratch έργα τους τα οποία είναι σύμφωνα με τις οδηγίες.

Η μαθήτρια της Δ’ τάξης Π.Δήμητρα είχε μια φανταστική ιδέα: να μου στείλει ένα Scratch έργο της πέραν από αυτά που μου έστελνε σύμφωνα με τις οδηγίες. Μου έστειλε ένα έργο δικό της που περιγράφει μια ιστορία ολοκληρωμένη, με αρχή, μέση και τέλος. Ένα έργο πλούσιο από εικόνες, μουσικές και ήχους, πρωτότυπο, γεμάτο φαντασία. Ένα έργο με ολόσωστο πρόγραμμα, με εντολές που συγχρονίζουν υπόβαθρα και φιγούρες. Ένα έργο γεμάτο μεράκι!!!

Και τότε σκέφτηκα: μια καινούργια κατηγορία άρθρων γεννιέται: “Extra προγράμματα Scratch στις μέρες του κορωνοϊού” όπου θα παραθέτουμε αυτά τα ευφάνταστα έργα των παιδιών μας! Σε ευχαριστούμε Δήμητρα που μας έδωσες την έμπνευση!

Να ‘μαστε καλά και δημιουργικοί!

Παρακάτω απολαύστε αυτό το έργο της Π.Δήμητρας με τίτλο: “Ξενάγηση από τον Giga”.

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Σχολιάστε