Και τώρα, παίζουμε! Κυνηγούμε μπαλόνια…

Το πρόγραμμα αυτό με το όνομα “Κυνηγούμε μπαλόνια” είναι ένα παιχνίδι δημιουργημένο από τη μαθήτρια της Δ’ τάξης Π.Δήμητρα, που το σκέφτηκε και το υλοποίησε χωρίς οδηγίες. Μπαλόνια τριγυρνούν στη σκηνή κι ο παίκτης πρέπει να τα επιλέξει με το ποντίκι του. Ο παίκτης είναι αντιμέτωπος μόνο με τον χρόνο. Πόσο θα φτάσουν οι πόντοι του παίζοντας για 60 δευτερόλεπτα; Για κάθε μπαλόνι παίρνει 5 πόντους.
Και το έξυπνο του προγράμματος; Μπορεί να ξεμείνετε (φαινομενικά) με ένα μπαλόνι και επιλέγοντάς το ξαναγίνονται πολλά! Προγραμματιστικά μιλώντας, έχει μια πρωτοτυπία: επιλέγεις με κλικ σε ένα μπαλόνι, αυτό μεταδίδει μήνυμα σε ένα 2ο το οποίο επιλέγεις και μεταδίδει μήνυμα σε ένα 3ο – όμως το 3ο μπαλόνι μπορεί να μεταδώσει μήνυμα και πάλι στο 1ο κ.ο.κ.!!! Αυτή η πολυπλοκότητα δίνει στο παιχνίδι ένα γρήγορο και “πλούσιο” χαρακτήρα χωρίς να χρησιμοποιηθούν εξαρχής τόσα πολλά μπαλόνια όπως φαίνονται στην εκτέλεση του παιχνιδιού.

Καταχωρούμε αυτό το παιχνίδι επάξια και στην κατηγορία “Μαθαίνουμε παίζοντας“.

Πιάστε τα μπαλόνια και χαλαρώστε μόνο όταν τελειώσει ο χρόνος!
Συγχαρητήρια στη Π.Δήμητρα!!!

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Σχολιάστε