
Το σχολείο μας
Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων από τη ΣΤ’ Τάξη
Το Σχολείο μας κατά τη φετινή χρονιά προγραμμάτισε εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της ΣΤ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026.
Η επίσκεψη στη Βουλή αποτέλεσε μια ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία για τα παιδιά. Οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στους χώρους της Βουλής, ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτιρίου και τη λειτουργία του Κοινοβουλίου και οδηγήθηκαν από τους υπεύθυνους της ξενάγησης στην αίθουσα Ολομέλειας της Βουλής και στα βουλευτικά έδρανα.
Εκεί οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις αξίες της δημοκρατίας, της συμμετοχής και της ευθύνης του πολίτη. Κατανόησαν πως ο ενεργός πολίτης δεν είναι απλώς κάποιος που γνωρίζει τα δικαιώματά του, αλλά και κάποιος που σέβεται τους θεσμούς, εκφράζει άποψη και συμμετέχει υπεύθυνα στην κοινωνία.
Τέλος ξεναγήθηκαν στην Έκθεση Ιστορικών Αντικειμένων της Βουλής, όπου μοναδικά εικαστικά και κειμενικά τεκμήρια συνομιλούν με τον τοιχογραφικό διάκοσμο του ιστορικού κτιρίου του Κοινοβουλίου και αφηγούνται την πορεία των Ελλήνων στον χρόνο.
Ήταν μια ξεχωριστή επίσκεψη, μια ξεχωριστή Δράση Ενεργού Πολίτη που εντυπωσίασε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Επίσκεψη Νηπίων στο Σχολείο μας
Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 και τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026 με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε τους μικρούς μαθητές και τις μικρές μαθήτριες των Νηπιαγωγείων Φοίνικα και Ποσειδωνίας στο σχολείο μας, στο πλαίσιο δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.
Τα νήπια είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου και να συνομιλήσουν με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Δημοτικού. Οι μαθητές των τάξεων του σχολείου μας απάντησαν με χαρά στις ερωτήσεις των νηπίων σχετικά με τη σχολική ζωή και ειδικά οι μαθητές της Α΄ Τάξης μοιράστηκαν μαζί τους τις εμπειρίες τους από την πρώτη τους χρονιά στο Δημοτικό.
Στα πλαίσια της γνωριμίας, τα μικρά παιδιά παρακολούθησαν τη διαδικασία του μαθήματος σε τάξεις του Δημοτικού σχολείου μας, μπήκαν στην αίθουσα Πληροφορικής, έκαναν Γυμναστική και βγήκαμε όλοι μαζί στην αυλή του σχολείου, σε ώρα διαλείμματος. Εκεί, ως καλοί οικοδεσπότες τους προσφέραμε ένα όμορφο κέρασμα, τόσο από τη Διεύθυνση του Σχολείου όσο και από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας που το χαρήκαμε όλοι.
Μέσα σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα, τα νήπια εξοικειώθηκαν με τη νέα σχολική πραγματικότητα και ένιωσαν τη χαρά της συμμετοχής στη σχολική ζωή. Η δράση αυτή συμβάλλει σημαντικά στη συναισθηματική προετοιμασία των παιδιών, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και αυτοπεποίθησης για το νέο ξεκίνημα που τα περιμένει τη νέα σχολική χρονιά.
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της όμορφης αυτής συνάντησης.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Πασχαλινές κατασκευές
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν όμορφες πασχαλινές κατασκευές μέσα στην τάξη.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά συνεργάστηκαν και διασκέδασαν, βιώνοντας το πνεύμα των ημερών, γνωρίζοντας παράλληλα καλύτερα τα έθιμα και τις παραδόσεις του Πάσχα.
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φως στις καρδιές!
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου-Συμμετοχή σε Μαθητικό Διαγωνισμό Αφίσας
Το Σχολείο μας, στο πλαίσιο του ετήσιου εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, διοργανώνει διάφορες δράσεις με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και την τόνωση του ενδιαφέροντος των παιδιών για το βιβλίο.
Αρχικά η Σχολική μας Βιβλιοθήκη λειτουργεί ανελλιπώς κάθε εβδομάδα και επίσης έχουμε πραγματοποιήσει επισκέψεις των τάξεων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμούπολης καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υπενθυμίζοντας στους μαθητές μας ότι τα βιβλία είναι πύλες σε έναν κόσμο γεμάτο φαντασία, γνώση και περιπέτεια.
Επιπλέον οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς για την αξία του βιβλίου και τη συμβολή του στη διαμόρφωση υγιών και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων και παράλληλα διάβασαν συλλογικά και ατομικά κείμενα από λογοτεχνικά έργα στο πλαίσιο της ψυχαγωγικής διάστασης της ανάγνωσης,
Μάλιστα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου το σχολείο μας συμμετείχε σε Μαθητικό Διαγωνισμό Αφίσας. Οι αφίσες των παιδιών είναι εξαιρετικές και στέλνουν το δικό τους μήνυμα για τη δύναμη που έχουν τα βιβλία να ανοίγουν δρόμους και να καλλιεργούν την αγάπη για μάθηση.
Αφίσα Ε2 Τάξης-Εικαστική κατασκευή κολάζ-Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Dewas Celine

Αφίσες ΣΤ1 Τάξης- Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Μπάτζιου Βασιλική, Οι μαθήτριες : Νεφέλη, Φελίσια, Κλειώ


Θερμά συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή και την υπέροχη προσπάθειά τους!
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Εγγραφές μαθητών στην Α’ Τάξη 2026-2027
Λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση με Αριθμ. Φ.6/23967/Δ1 της 5-03-2025 και την Φ.6/23198/Δ1/25-2-2026 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ, οι αιτήσεις εγγραφής στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2026-27, πραγματοποιούνται από 2 Μαρτίου έως 23 Μαρτίου 2026.
Έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) για υποβολή της αίτησης εγγραφής στην Α’ Τάξη ηλεκτρονικά.
Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής την υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.
Κατά το σχολικό έτος 2026-2027 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2020 έως και 31-12-2020.
Οι γονείς και κηδεμόνες, με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών TaxisNet, για να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής και τα απαραίτητα δικαιολογητικά εισέρχονται στην ειδική πλατφόρμα:
«Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», πατήστε εδώ: https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφών στην Α’ Δημοτικού και τη χρήση της πλατφόρμας μπορείτε να βρείτε στα παρακάτω αρχεία :

Εγκύκλιος Εγγραφών στην Α’ Δημοτικού 2026-2027

Οδηγίες χρήσης – Εγγραφή στην Α Δημοτικού
Συνοδευτικά Έγγραφα :
Για ζητήματα Εγγραφών Τηλέφωνο Επικοινωνίας : 2281043827
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Κωνσταντίνα Τσοπάνη
Απόκριες με Χαμόγελο και Ανακύκλωση!
Η Β’ τάξη του σχολείου μας χαίρεται τις Απόκριες στέλνοντας το μήνυμα της ανακύκλωσης.

Τα παιδιά μαζί με τη δασκάλα τους σχεδίασαν, έκοψαν και έφτιαξαν μόνα τους τις αποκριάτικες στολές τους από ανακυκλώσιμα υλικά.
Στο τέλος φωτογραφήθηκαν με κέφι όλοι μαζί κάνοντας την ανακύκλωση πράξη χαράς!
Τα όμορφα πιγκουινάκια της Β’ τάξης εύχονται σε όλους
Καλές Απόκριες!!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Βακονδίου Μαριάννα

