Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης, τη σχολική χρονιά 2025-2026, γνώρισαν το ρομπότ R2. Τα οκτώ (8) ρομπότ R2 που διαθέτει το σχολείο μας είχαν συναρμολογηθεί από τα παιδιά μιας “παλιάς” ΣΤ’ τάξης και τώρα πλέον είναι έτοιμα ανά πάσα στιγμή για να χρησιμοποιηθούν. Τα παιδιά των μικρών τάξεων το είδαν το ρομπότ, το έβαλαν σε λειτουργία και αναγνώρισαν τη λειτουργία του αισθητήρα απόστασης.
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης να γνωρίσουν ένα ρομπότ το οποίο “επικοινωνεί” με το περιβάλλον. Να το θέτουν σε λειτουργία. Να συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζεται ενέργεια (δηλ.μπαταρίες) για να λειτουργήσει. Να διακρίνουν τη διαφορά τηλεκατευθυνόμενου και ρομπότ. Να είναι σε θέση να συσχετίζουν την κίνηση των τροχών με την ύπαρξη των αντίστοιχων κινητήρων. Να μάθουν την έννοια του αισθητήρα. Να αναγνωρίσουν τη λειτουργία του αισθητήρα απόστασης. Να συνεργαστούν ώστε το ρομποτάκι να περνάει από παιδάκι σε παιδάκι…
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)
