Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν όμορφες πασχαλινές κατασκευές μέσα στην τάξη.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά συνεργάστηκαν και διασκέδασαν, βιώνοντας το πνεύμα των ημερών, γνωρίζοντας παράλληλα καλύτερα τα έθιμα και τις παραδόσεις του Πάσχα.
Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φως στις καρδιές!