Συμμετοχή στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης με τίτλο:«Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία»

Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2025-2026 συμμετείχε με τους μαθητές της ΣΤ1 τάξης και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Μπάτζιου Βασιλική στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης με τίτλο! «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία».

Συγχαρητήρια στους μαθητές και την εκπαιδευτικό για τις ποικίλες δράσεις τους που βοήθησαν να καλλιεργηθεί σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και τοπική κοινωνία η κατανόηση της σχέσης διατροφής – υγείας – περιβάλλοντος, προωθώντας παράλληλα την αειφορία, την υπεύθυνη κατανάλωση και τη μείωση του οικολογικού και ενεργειακού αποτυπώματος.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Σχολιάστε