Διάκριση στον Διαγωνισμό animation του Αειφόρου Σχολείου

Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2025-2026 συμμετείχε με τους μαθητές του Τμήματος Ένταξης και υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ.Κωστή Δημήτρη στον Διαγωνισμό animation του Αειφόρου Σχολείου «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον».

Μάλιστα το animation που δημιούργησαν με τίτλο: «Η Γη μιλά στα παιδιά» βραβεύτηκε και έλαβε Διάκριση στον Διαγωνισμό που διοργάνωσε η Αειφόρουμ.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τον εκπαιδευτικό για τη σημαντική δράση τους με την οποία βοήθησαν στην ενδυνάμωση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών μας, συνδράμοντας στον γενικότερο στόχο του Σχολείου μας για δημιουργία σχολικής κουλτούρας αειφορίας.

Επισυνάπτεται βεβαίωση Σχολείου

Επισυνάπτεται Βεβαίωση Διάκρισης

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Σχολιάστε