Βεβαίωση Συμμετοχής στο περιβαλλοντικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA

Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2025-2026 συμμετείχε με τους μαθητές των τάξεων Α1, Α2, Γ, Δ και υπεύθυνες εκπαιδευτικούς: Κωνσταντίνου Χρύσα, Τσίγγανα Γεσθημανή, Στεφανίδη Δέσποινα, Σιάσιου Μυρτώ, Καγιάφα Μαρία και Καρακόττα Μαρία στο  περιβαλλοντικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA με τίτλο: «Η θάλασσα είναι ζωή».

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς για τις ποικίλες δράσεις τους που βοήθησαν στην ευαισθητοποίηση της σχολικής μας κοινότητας με βιωματικό και συμμετοχικό τρόπο σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας.
Η συνειδητοποίηση της ευθύνης όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών, ως ενεργών πολιτών απέναντι στην προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα καλής υγείας και ευημερίας.

Επισυνάπτεται Συγχαρητήρια Βεβαίωση Συμμετοχής

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Σχολιάστε