Λογότυπα για το πρόγραμμα “3d printed Board Game #STEM3”

Όπως σε κάθε έργο etwinning, έτσι και σε αυτό, το “3d printed Board Game #STEM3”, οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ’ τάξης δημιούργησαν λογότυπα σχετικά με το θέμα του έργου. Το ίδιο έκαναν και τα συνεργαζόμενα σχολεία. Κάθε σχολείο, Zespół Szkół Publicznych w Łęknicy, Nowe Czaple, (Πολωνία), Szkoła Podstawowa w Trzebielu, Nowe Czaple, (Πολωνία), 16ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισσας, Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου και το δικό μας, ψήφισε για τα δυο πιο αντιπροσωπευτικά κι από όλα αυτά μαζί, ψηφίσαμε για το τελικό λογότυπο του έργου.

ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ’ τάξης να μάθουν να αναζητούν εικόνες στο Internet. Να είναι σε θέση να αποθηκεύουν με συγκεκριμένο όνομα και σε συγκεκριμένο φάκελο. Να δημιουργήσουν ψηφιακά λογότυπα και να ασκηθούν παράλληλα στην επιλογή και διαχείριση αντικειμένων. Να αντιληφθούν την αξία της ψηφοφορίας.

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΗ -ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ: Συζητήθηκε ότι τα παιδιά θα δημιουργήσουν ένα λογότυπο κι εξηγήθηκε και με παραδείγματα τι είναι λογότυπο.
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Στο Διαδίκτυο έγινε αναζήτηση εικόνων ώστε αυτές να χρησιμοποιηθούν στο λογότυπο. Η αναζήτησε έγινε με τα λήμματα: παιδιά clipart, 3d printer clipart. Οι εικόνες αποθηκεύτηκαν με συγκεκριμένο όνομα (όχι το προτεινόμενο) και σε συγκεκριμένο φάκελο.
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ: Παρουσιάστηκε η online εφαρμογή canva.com στην οποία επρόκειτο να δημιουργηθούν τα λογότυπα κι έγινε επεξήγηση των βασικών εργαλείων της εφαρμογής καθώς και πώς θα γίνει η εισαγωγή των αποθηκευμε΄νων εικόνων. Δημιουργήθηκαν τα λογότυπα αφού χρησιμοποιήθηκε και ο τίτλος που είχε ψηφιστεί προηγουμένως, LANDMARKIA. Τα λογότυπα αποθηκεύτηκαν και έγινε λήψη τους.
  • ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία για να στείλουμε τα δυο λογότυπα που μας άρεσαν τελικά πιο πολύ. Στη συνέχεια ψηφίσαμε βλέποντας όλα τα λογότυπα που είχαν στείλει τα σχολεία.

Παρακάτω είναι τα δικά μας λογότυπα. Το ένα καλύτερο από το άλλο!

Σας παρουσιάζουμε και το τελικό λογότυπο του ε΄ργου το οποίο ζωγραφίστηκε από παιδιά του 16ου Δημοτικού Σχολείου της Λάρισας.

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Σχολιάστε