Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2025-2026 συμμετείχε με τους μαθητές όλων των τάξεων και υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ. Σαβρακίδη Σάββα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ολυμπιακή Εβδομάδα στα Σχολεία 2026» της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας (ΕΘΝΟΑ) με θέμα «Πρώτοι Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες – 130 χρόνια μετά».
Η ΕΘΝΟΑ μας ευχαρίστησε θερμά για τη συμμετοχή μας στην Ολυμπιακή Εβδομάδα και μας απέστειλε βεβαίωση συμμετοχής και ο Πρόεδρός της, Δημοσθένης Ταμπάκος, Χρυσός και Αργυρός Ολυμπιονίκης, μας ευχαρίστησε που κρατάμε ζωντανό το Ολυμπιακό πνεύμα!
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου