Η Ε2 δημιουργεί και στολίζει …

Η τάξη Ε2 του σχολείου μας αποφάσισε να στολίσει το δέντρο της τάξης με στολίδια χειροποίητα και χρωματιστά, με μπόλικο γκλίτερ και γιορτινή διάθεση!

Ακούσαμε χριστουγεννιάτικες επιτυχίες, πλάσαμε ζύμη, ψήσαμε και καλλιτεχνήσαμε! Και στο τέλος στολίσαμε το δεντράκι μας. Και του χρόνου με υγεία…

Οι Εκπαιδευτικοί: Ρούσσου Λουίζα, Καρακόττα Μαίρη

Σχολιάστε