Η περίοδος της Αποκριάς είναι πάντα μια ξεχωριστή και χαρούμενη στιγμή για μικρούς και μεγάλους!
Έτσι κι εμείς στο σχολείο μας με πολύ κέφι, δημιουργικότητα και χαμόγελα φτιάξαμε όμορφες μάσκες, ζωγραφιές και κατασκευές με συνεργασία και γιορτινή διάθεση!