Καλή Καθαρά Δευτέρα!

Το πέταγμα του χαρταετού την Καθαρά Δευτέρα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και συμβολικά έθιμα της ελληνικής παράδοσης.Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στο μάθημα των Εικαστικών υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Αναστασίας Νόττα ζωγράφισαν χαρταετούς γεμάτους χαρούμενα και ζωηρά χρώματα!

Οι ζωγραφιές των παιδιών ήταν ό,τι πιο όμορφο και ταιριαστό με το κλίμα των ημερών!

Καλή Καθαρά Δευτέρα και Καλή Σαρακοστή!!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νόττα Αναστασία

Σχολιάστε