Την Τετάρτη 3 Ιουνίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Σύρου Ερμούπολης, στην Ποσειδωνία, όπου υλοποίησαν το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Το μικρό είναι όμορφο».
Αρχικά, γνώρισαν τη σημασία των μελισσών και των εντόμων γενικότερα στην επικονίαση των φυτών. Στη συνέχεια, κάθε μαθητής και μαθήτρια έφτιαξε μια χρωματιστή παλέτα από φυτά του αύλειου χώρου της Έπαυλης Τσιροπινά. Η επόμενη δραστηριότητα ήταν μια εικαστική δημιουργία με την τεχνική της χαρακτικής, με έμπνευση από τα έντομα και τα φυτά. Με την ολοκλήρωσή της δημιουργήθηκε μια μικρή έκθεση και θαυμάσαμε όλοι τα έργα μας. Η επίσκεψή μας έκλεισε με το παραδοσιακό παιχνίδι «Περνά περνά η μέλισσα…».
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ Σύρου –Ερμούπολης για τις γνώσεις που μας πρόσφεραν.
Οι Εκπαιδευτικοί: Κωνσταντίνου Χρυσή, Τσίγγανα Γεσθημανή, Στεφανίδη Δέσποινα