Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 το σχολείο μας παρευρέθηκε στην Πλατεία Μιαούλη στην Ερμούπολη στην εκδήλωση βράβευσης του Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης.
Το σχολείο μας φέτος συμμετείχε στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου μας, με στόχο την προώθηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών μας. Και μάλιστα η προσπάθειά μας ήταν πολύ επιτυχημένη σε σημείο που το σχολείο μας βραβεύτηκε!!!
Λάβαμε το πρώτο βραβείο ανάμεσα στα συμμετέχοντα σχολεία ως προς τη συλλογή των περισσότερων κιλών σε ανακυκλώσιμα υλικά.
Οι μαθητές μας χαρούμενοι συμμετείχαν στη γιορτή λήξης της εκπαιδευτικής δράσης ανακύκλωσης. Πήραν μέρος στις υπαίθριες δραστηριότητες στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Followgreen και παρέλαβαν περήφανα το βραβείο μας.
Η συμμετοχή μας στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης ήταν μια σημαντική δράση, μια δράση Ενεργού Πολίτη που έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές μας να αντιληφθούν ότι με μικρές καθημερινές πράξεις μπορούμε να προστατεύουμε το περιβάλλον και να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου