Τα παιδιά της Α’ τάξης ζωγραφίζουν σπιτάκια

Ξεκινήσαμε! Ξεκινήσαμε τις εργασίες μας στο εργαστήριο Πληροφορικής! Τη σχολική χρονιά 2023-2024, οι μαθητές κι οι μαθήτριες ζωγράφισαν σπιτάκια στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ). Μπορεί να φαίνονται απλά αλλά ας σκεφτούμε ότι τα παιδάκια έπρεπε να εξοικειωθούν με το ποντίκι, να αποθηκεύουν και να ανακτούν το έργο τους, να συνεργάζονται ώστε να αποφασίζουν, για παράδειγμα, το χρώμα των παραθύρων!!!

ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ τάξης να εξοικειωθούν με το ποντίκι και να αναπτύξουν λεπτές δεξιότητες. Να συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζεται να ανοίγουμε συγκεκριμένη εφαρμογή για να κάνουμε μια εργασία (στην προκειμένη περίπτωση, μια εφαρμογή ζωγραφικής). Να αρχίσουν να νοιάζονται να αποθηκεύουν το έργο τους ώστε να το ανακτήσουν μετά. Να δουν σιγά-σιγά ότι είναι διαφορετικό να ανοίγουν μια εφαρμογή από το να ανοίγουν ένα αρχείο που έχουν αποθηκευμένο. Να συνεργαστούν στη δημιουργία του έργου τους (καθώς κάθονται δυο παιδάκια ανά υπολογιστή).

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ – ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ: Συζητάγαμε τι θέλουμε να ζωγραφίσουμε π.χ. το βασικό σπίτι. Με επίδειξη τα παιδιά έβλεπαν ποιο εργαλείο θα χρησιμοποιήσουν για το χρώμα και ποιο για το σχήμα. Οι ζωγραφιές έγιναν σταδιακά. Αφέθηκαν τα παιδιά να επιλέξουν αν θα είναι μέρα με σύννεφα ή βράδυ με αστεράκια, αν θα βάλουν πόμολο στην πόρτα και τι δεντράκια, αν η γη θα είναι καφέ ή όποιο άλλο χρώμα…
  • ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ – ΑΝΑΚΤΗΣΗ: Καθώς οι ζωγραφιές χρειάζονταν κάποια μαθήματα για να ολοκληρωθούν (3 μαθήματα), τα παιδιά αποθήκευαν το έργο τους στην Επιφάνεια Εργασίας και με το όνομα: “2” (επειδή ακόμα δεν ήξεραν να γρα΄φουν).

Και να ‘τα, τα σπιτάκια μας!!!

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Σχολιάστε