Το εργαστήριο Πληροφορικής σε ζωγραφιές… κι ένα σχετικό παζλάκι

Τα παιδιά της Α’ τάξης ζωγράφισαν το υπολογιστικό σύστημα του εργαστηρίου Πληροφορικής. Όμως, όχι έτσι όπως είναι οι συσκευές με μαύρο χρώμα αλλά ζωγράφισαν με πολλά – πολλά χρώματα!!!

ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ τάξης να μάθουν να ονομάζουν σωστά τις συσκευές. Να χρησιμοποιήσουν το ποντίκι αναπτύσσοντας λεπτές δεξιότητες. Να εμπεδώσουν την έννοια της αποθήκευσης και τη διαδικασία ανάκτησης του αρχείου τους (να φτάσουν στη στιγμή που να ανοίγουν το αρχείο τους χωρίς οδηγίες). Να συνειδητοποιήσουν τον βασικό ρόλο της κεντρικής μονάδας (που αναδείχτηκε και η πιο άγνωστη συσκευή). Να συνεργαστούν και να χαρούν με το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΕΠΙΔΕΙΞΗ: Είδαμε στο εργαστήριο Πληροφορικής τις συσκευές που έχουμε μπροστά μας. Τις ονομάσαμε και επιμείναμε περισσότερο στο όνομα της κεντρικής μονάδας.
  • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ: Συμφωνήσαμε ότι θα ζωγραφίσουμε το υπολογιστικό σύστημα με τις πιο κλασικές συσκευές: κεντρική μονάδα, πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη, εκτυπωτής, ηχεία, κάμερα. Είπαμε να βάλουμε ό,τι χρώματα θέλουμε ώστε η ζωγραφιά μας να γίνει πιο χαρωπή. Μερικές συσκευές, όπως εκείνη του εκτυπωτ΄΄η, αποδείχτηκε δύσκολη στο ζωγράφισμά της καθώς έχει λοξές γραμμές που θέλαμε για να αποδώσουμε τρισδιάστατη εντύπωση. Η ζωγραφική ολοκληρώθηκε με τις γραμμές που δηλώνουν τα καλώδια που οδηγούνται όλα προς την κεντρική μονάδα.

Παρακάτω απολαμβάνετε τις ζωγραφιές των παιδιών και στη συνέχεια ένα παζλάκι με το υπολογιστικό σύστημα για να παίζουν τα παιδιά.

Λύστε το παζλ! Είναι μια ζωγραφιά από τις παραπάνω. Καλή διασκέδαση!

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Σχολιάστε