Το σχολείο μας θέλησε φέτος να συνδυάσει το πνεύμα των Χριστουγέννων με το μήνυμα της ανακύκλωσης και του περιορισμού των πλαστικών απορριμμάτων.
Ανταποκρινόμενο στην πρόταση του ΚΕΠΕΑ Σύρου Ερμούπολης μαζέψαμε στον χώρο του σχολείου δεκάδες άδεια πλαστικά μπουκάλια νερού που με μεγάλη προθυμία έσπευσαν να φέρουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας. Κατόπιν επισκεφθήκαμε την Έπαυλη Τσιροπινά και με αυτά τα μπουκάλια οι μαθητές έφτιαξαν πρωτότυπα στολίδια και βοήθησαν στο στόλισμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου του ΚΕΠΕΑ.
Το δέντρο φαντάζει πολύ όμορφο και μας κάνει όλους χαρούμενους που συμμετείχαμε κι εμείς ως σχολική κοινότητα στην ευαισθητοποίηση έναντι της πλαστικής ρύπανσης.
Η Διευθύντρια του Σχολείου