Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας γιόρτασαν την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου μέσα από δραστηριότητες, παρουσιάσεις και με την καθιερωμένη στεφάνωση και παρέλαση θυμίζοντας τα λόγια του Εθνικού μας ποιητή ” πάντα ανοιχτά, πάντα άγρυπνα, τα μάτια της ψυχής μας”.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου