Το Σχολείο μας με το Τμήμα Ένταξης συμμετέχει στον Διαγωνισμό animation του Αειφόρου Σχολείου: «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος Ένταξης δημιούργησαν το animation με τίτλο: «Η Γη μιλά στα παιδιά» στο πλαίσιο των δράσεων του φιλοπεριβαλλοντικού σχολείου μας.
Στόχος η ενίσχυση της προσπάθειας του σχολείου μας να ενσωματώσει στην καθημερινή σχολική πράξη τις αρχές της Αειφορίας και της Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή, οραματιζόμενοι ένα καλύτερο μέλλον για όλους, σε έναν πλανήτη υγιή και ασφαλή από την κλιματική κρίση.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Κωστής Δημήτριος
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου