Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Δ’ τάξης γνώρισαν ορισμένα αποθηκευτικά μέσα, παλιά και νέα. Αναφερθήκαμε στα παρακάτω: δισκέτα, σκληρό δίσκο, CD, DVD, SSD δίσκο, USB stick και cloud. Κάναμε επίδειξη στην τάξη ορισμένων από αυτά. Ιδιαίτερα, είδαμε και μια δισκέτα την οποία διαλύσαμε για να δούμε στο εσωτερικό της. Συζητήσαμε ότι τα κύρια χαρακτηριστικά ενός αποθηκευτικού μέσου είναι η ταχύτητά του και η χωρητικότητά του. Είδαμε επίσης ότι τεχνικά μέσα εξελίσσονται…
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να γνωρίσουν αποθηκευτικά μέσα, ορισμένα που δεν χρησιμοποιούνται πια και ορισμένα σύγχρονα. Να αντιληφθούν ότι και τα αποθηκευτικά μέσα εξελίσσονται, κυρίως λόγω της ανάγκης σε χωρητικότητα. Να μάθουν ότι υπήρχε ένα αποθηκευτικό μέσο, η δισκέτα, που δεν θα χώραγε ούτε μια σημερινή φωτογραφία που θα “τραβάγαμε” με το κινητό μας. Να έρθουν σε επαφή με τις μονάδες μέτρησης χωρητικότητας B, KB, MB, GB, TB. Να αναγνωρίζουν εικόνες αποθηκευτικών μέσων μέσω της αναζήτησης. Να ασκηθούν στο πληκτρολόγιο. Να μάθουν τη διαχείριση σελίδων σε μια παρουσίαση (στο canva.com). Να συνεργαστούν για ένα κοινό έργο.
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)