Ανακαλύπτοντας την Ερμούπολη: Μια Εκδρομή γεμάτη Γνώση και Περιπέτεια

Σήμερα η Γ’ τάξη πραγματοποίησε μια όμορφη εκπαιδευτική εκδρομή στην Ερμούπολη, την πρωτεύουσα της Σύρου, γεμάτη ιστορία και πολιτισμό.

Πρώτος μας σταθμός ήταν το Ιστορικό Μουσείο, όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε σημαντικές πτυχές του παρελθόντος της πόλης μέσα από ενδιαφέροντα εκθέματα. Εκεί συμμετείχαμε και σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αναζήτησης, που μας βοήθησε να εξερευνήσουμε τον χώρο με έναν πιο βιωματικό και ευχάριστο τρόπο.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το εντυπωσιακό Δημαρχείο της Ερμούπολης, ένα εμβληματικό κτίριο με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, που δεσπόζει στην πλατεία Μιαούλη. Θαυμάσαμε την ομορφιά και τη μεγαλοπρέπειά του, ενώ μάθαμε και χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία του.

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη, έναν χώρο γνώσης και έμπνευσης. Περιηγηθήκαμε στα ράφια με τα βιβλία και συνειδητοποιήσαμε τη σημασία της ανάγνωσης και της δια βίου μάθησης.

Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη εμπειρίες, μάθηση και χαμόγελα, που σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη!

Οι Εκπαιδευτικοί: Σιάσιου Μυρτώ, Κωστής Δημήτρης

Σχολιάστε