Την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α1 & Α2 Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτης Περιβάλλοντος και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματοποίησαν περιβαλλοντικές δράσεις στην παραλία Βούλγαρη της περιοχής του Φοίνικα.
Αναλυτικότερα, αξίζει να σημειωθεί πως οι μαθητές και οι μαθήτριες καθόλου τη διάρκεια της χρονιάς διδάχθηκαν αξίες σχετικές με την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ ταυτόχρονα συμμετείχαν και στο περιβαλλοντικό Πρόγραμμα της «Παιδικής HELMEPA». Αποφάσισαν λοιπόν να δράσουν ως ενεργοί πολίτες και να εφαρμόσουν στην ευρύτερη κοινότητα όλα όσα διδάχθηκαν.
Ξεκίνησαν με τον καθαρισμό της παραλίας και συνάμα πραγματοποιήθηκε συζήτηση και παρατήρηση σχετικά με την συμπεριφορά των ανθρώπων προς το φυσικό περιβάλλον. Τα παιδιά θέλοντας να αλλάξουν την εικόνα της παραλίας και με τη βοήθεια της Κοινότητας Ποσειδωνίας που είχε καλέσει την κυρία Νίκη που επαγγέλλεται γεωπόνος, αφότου τους μίλησε σχετικά με τη σημαντικότητα των δέντρων και των φυτών για τη ζωή όλων, προχώρησαν στο επόμενο πρακτικό σημείο της δράσης τους. Πιο συγκεκριμένα, φύτεψαν αρμυρίκια κατά μήκος της παραλίας δίνοντας νέα πνοή και ταυτόχρονα υποσχέθηκαν να τα ποτίζουν και να τα φροντίζουν με κάθε ευκαιρία. Τέλος, να ευχαριστήσουμε την Κοινότητα Ποσειδωνίας και την Πρόεδρο του Τοπικού Διαμερίσματος κ. Τέτα Πρίντεζη για το κέρασμα που μας πρόσφερε!
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Α1 Τάξη Κωνσταντίνου Χρυσή, Α2 Τάξη: Τσίγγανα Γεσθημανή, Στεφανίδη Δέσποινα
