Παιχνιδάκια για τα Μέσα Τηλεπικοινωνίας – Τάξη Δ’ (2022-23)

Τη σχολική χρονιά 2022-23 τα παιδιά της Δ’ τάξης (που τώρα πια βρίσκονται στην Ε’ τάξη) είχαν ασχοληθεί με τα Μέσα Τηλεπικοινωνίας. Μία από τις δραστηριότητες που πραγματοποίησαν ήταν κι αυτή της δημιουργίας ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης ταιριάζει εικόνες και λέξεις, σχετικά όλα με τα μέσα τηλεπικοινωνίας.

ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Δ’ τάξης να μάθουν να αναζητούν εικόνες με συγκεκριμένο λήμμα και να τις αποθηκεύουν σε συγκεκριμένο φάκελο. Να μπορούν στη συνέχεια να εντοπίζουν και να ανακτούν τις εικόνες αυτές. Να έχουν υπόψη τους ότι για πρόσβαση σε μια online εφαρμογή όπου χρειάζεται να επεξεργάζονται το έργο τους πολλές φορές, απαιτείται σύνδεση. Να αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα του username και του password. Να συνεργαστούν στην ομάδα τους για να καταλήξουν σε ένα έργο που δικαιώνει τον κόπο τους! Στο τέλος, να παίξουν αυτά τα παιχνίδια και να χαρούν!

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Από προηγούμενες δραστηριότητες είχαμε συζητήσει για τα μέσα τηλεπικοινωνίας. Επαναλάβαμε τα σχετικά ζητήματα (επικοινωνία μονόδρομη, αμφίδρομη, σύγχρονη και ασύγχρονη) καθώς και τις σχετικές συσκευές.
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ INTERNET: Τα παιδιά αναζήτησαν εικόνες σύμφωνα με τις συσκευές που είχαμε αναφέρει. Για κάθε συσκευή, ζητήθηκε να κάνουν πρώτα μια αναζήτηση περιλαμβάνοντας στο λήμμα τους και τον χαρακτηρισμό clipart. Αν αυτή η αναζήτηση δεν απέδιδε αφαιρούσαν τον χαρακτηρισμό. Αποθήκευαν την εικόνα τους σε συγκεκριμένο φάκελο.
  • ΕΠΙΔΕΙΞΗ: Έγινε επίδειξη της online εφαρμογής learningapps.org ώστε τα παιδιά να δουν τα σχετικά εργαλεία. Συμφωνήθηκε όλα τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού, αυτό με την αντιστοίχιση εικόνων και λέξεων.
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες, αφού συνδέθηκαν, δημιούργησαν το παιχνίδι τους. Εκτός των άλλων, δώσαμε κάποια σημασία και στα ορθογραφικά ζητήματα.

Παρακάτω μπορείτε να παίξετε με ένα έργο των παιδιών και να δείτε αν αναγνωρίζετε τα μέσα τηλεπικοινωνίας! Στη συνέχεια ακολουθεί και πίνακας με συνδέσμους όλων των έργων!

έργο1έργο2έργο3
έργο4έργο5έργο6
έργο7έργο8έργο9

Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Σχολιάστε