Δίπλωμα Συμμετοχής «Τρίποντα στα Σχολεία» 

Το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2023-2024 συμμετείχε με τους μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων και υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ. Σαβρακίδη Σάββα στο εκπαιδευτικό αθλητικό πρόγραμμα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης «Τρίποντα στα Σχολεία».  

Το Τμήμα Εκπαίδευσης της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης μας ευχαρίστησε θερμά για την ανταπόκριση και τη συμμετοχή μας στο εκπαιδευτικό αυτό αθλητικό πρόγραμμα και μας απέστειλαν βεβαίωση συμμετοχής για το διδακτικό έτος 2023-2024 και ευχές για ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι. 

Σχετικό άρθρο: Υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Τρίποντα στα σχολεία»

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Σχολιάστε