Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας σας καλεί στο αποκριάτικο πάρτι που διοργανώνει την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα: 17.30.
Σας περιμένει χορός, παιχνίδι, διασκέδαση!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας σας καλεί στο αποκριάτικο πάρτι που διοργανώνει την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα: 17.30.
Σας περιμένει χορός, παιχνίδι, διασκέδαση!

Τη σχολική χρονιά 2025-2026 οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ’ τάξης δημιούργησαν έργα με κίνηση, ήχο και εφέ υπό συνθήκη χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch.
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Γ’ τάξης να εξοικειωθούν με τη δομή ακολουθίας σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Να χρησιμοποιήσουν την απλή δομή επιλογής (ελέγχου) και να αντιληφθούν το γεγονός ότι υλοποιούνται τα εφέ όταν ισχύει η συνθήκη που έθεσαν. Να συνεργαστούν επιλέγοντας φιγούρες και σκηνικά. Να σεβαστούν όλα τα άλλα παιδιά της τάξης προσπαθώντας να ακούσουν ήχους χωρίς να ενοχλούν τους άλλους και στο τέλος να επιλέξουν αυτούς τους ήχους που τους αρέσουν.
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς (21 Ιανουαρίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης γέμισαν το σχολείο μας με χαμόγελα, ζεστασιά και… πολλές αγκαλιές!
Μέσα από μια όμορφη και τρυφερή δράση, τα παιδιά έμαθαν πως μια αγκαλιά δεν είναι απλώς μια κίνηση, αλλά ένας τρόπος να δείχνουμε αγάπη, φιλία, στήριξη και αποδοχή. Στην τάξη μίλησαν για τη δύναμη της αγκαλιάς, ζωγράφισαν, έπαιξαν και στο τέλος μοιράστηκαν αγκαλιές μεταξύ τους, στέλνοντας το πιο γλυκό μήνυμα: ότι κανείς δεν είναι μόνος.
Η δράση συνδύασε τη συναισθηματική αγωγή με τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία, αφήνοντας σε όλους μια ζεστή αίσθηση στην καρδιά.
Κεντρικό μας σύνθημα ήταν:
«Όπως ο πολλαπλασιασμός μεγαλώνει τους αριθμούς, έτσι και η αγκαλιά πολλαπλασιάζει την αγάπη.»
Γιατί τελικά, όσο περισσότερες αγκαλιές δίνουμε, τόσο περισσότερη αγάπη γεμίζει ο κόσμος μας!
Οι Εκπαιδευτικοί: Βακονδίου Μαριάννα, Κωστής Δημήτρης
Την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026 οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έκοψαν βασιλόπιτες, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ανταλλάσσοντας ευχές για μια καλή, δημιουργική και χαρούμενη χρονιά.
Με χαμόγελα και ενθουσιασμό συμμετείχαν όλοι στην καθιερωμένη αυτή όμορφη παράδοση, ενώ οι τυχεροί που βρήκαν το φλουρί είχαν τη χαρά να παραλάβουν τα δώρα τους, προσφορά αγάπης και στήριξης της σχολικής μας κοινότητας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου για την ευγενική χειρονομία και για τα δώρα που προσφέρθηκαν σε όσους και όσες κέρδισαν το φλουρί, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη δημιουργία μιας όμορφης και χαρούμενης σχολικής στιγμής!
Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά με υγεία, χαρά, πρόοδο και πολλές όμορφες στιγμές στο σχολείο μας!
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Τα παιδιά της Ε’ τάξης προγραμμάτισαν τα R2 ρομπότ ώστε αυτά να κινηθούν, να σταματάνε σε εμπόδιο, να έχουν LEDs που αναβοσβήνουν και να διαθέτουν και σερβοκινητήρα ο οποίος τέθηκε σε κίνηση.
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές και οι μαθήτριες να προγραμματίσουν στο περιβάλλον του Mind+. Να ασκηθούν στη δομή ακολουθίας, στη δομή ελέγχου και στην επαναληπτική δομή. Να αντιληφθο΄΄υν την αξία της μεταβλητής που έχει ρόλο ON-OFF (χρησιμοποιήθηκε για να σταματάει το ρομπότ μόνιμα όταν δει εμπόδιο ο αισθητήρας απόστασης). Να διακρίνουν σε μια ρομποτική κατασκευή τους αισθητήρες και τους ενεργοποιητές. Να συνειδητοποιήσουν ότι η εκτέλεση μιας εντολής μπορεί να καθυστερήσει την εκτέλεση μιας άλλης, ανάλογα με την τοποθετησή τους στο πρόγραμμα. Να αρχίσουν να εξηγούν πιο εμπεριστατωμένα ενέργειες που συμβαίνουν γύρω τους σχετικά με αυτοματισμούς (άνοιγμα πόρτας, ήχος από αυτοκίνητα που παρκάρουν, ροή νερού σε αυτόματες βρύσες…). Να χαρούν!!!
Μέρος ενός από τα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε.

Ακολουθεί βίντεο με μερικές από τις δοκιμές που κάναμε με τα ρομποτάκια μας. Μπράβο στα παιδιά μας!!!
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)
Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ1′ και ΣΤ2′ τάξης δημιούργησαν παραμυθάκια. Έχοντας στη διάθεσή τους ένα βασικό κείμενο και καταγράφοντας και τις δικές τους ιδέες έδωσαν ζωή στα κυκλαδικά ειδώλια τα οποία έφυγαν από τα μουσεία, αγνάντεψαν το Αιγαίο πέλαγος, έφαγαν λουκουμάδες, αγόρασαν χαλβαδόπιτες, έκαναν φιλίες, περπάτησαν στα σοκάκια της Άνω Σύρου κι ανάμεσα στα κτίρια της Ερμούπολης… Μικρά παραμυθάκια διανθισμένα με εικόνες που τις είχαν επεξεργαστεί. Όλα με πολλή – πολλή φαντασία!!!
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ1′ και ΣΤ2′ τάξης να ασχοληθούν με την επεξεργασία κειμένου: να ασκηθούν στην πληκτρολόγηση, να μορφοποιήσουν τα κείμενα με μέγεθος και χρώμα γραμματοσειράς, να επιλέξουν διάστιχο και στοίχιση, να εισάγουν εικόνα. Να εργαστούν συνεργατικά, να αφήσουν τη φαντασία τους να τους οδηγήσει στη δημιουργία παραμυθιού.
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η δράση του πολιτιστικού προγράμματος που υλοποιεί φέτος το σχολείο μας, με επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών της Β τάξης στο ΚΑΠΗ Ποσειδωνίας.
Η άφιξη των παιδιών συνοδεύτηκε από χριστουγεννιάτικη διάθεση. Μας καλωσόρισε εγκάρδια η Πρόεδρος του Τοπικού Διαμερίσματος Ποσειδωνίας κ. Τέτα Πρίντεζη και οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έψαλαν τα κάλαντα, σκορπίζοντας χαμόγελα και ζεστασιά στα μέλη του ΚΑΠΗ. Ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους του ΚΑΠΗ, όπου τα παιδιά γνώρισαν τη λειτουργία του και συζήτησαν με τις γιαγιάδες για την καθημερινότητά τους. Στη συνέχεια, μικροί και μεγάλοι έπαιξαν μαζί επιτραπέζια παιχνίδια, απολαμβάνοντας τη χαρά της συνύπαρξης και της συνεργασίας, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δύναμη της διαγενεακής επικοινωνίας.
Η δράση ολοκληρώθηκε με μια ιδιαίτερα αγαπητή δραστηριότητα: τη ζαχαροπλαστική. Με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των μελών του ΚΑΠΗ, τα παιδιά έφτιαξαν νόστιμα χριστουγεννιάτικα τρουφάκια, συμμετέχοντας ενεργά σε μια δημιουργική και βιωματική εμπειρία.
Τη δράση τίμησε με την παρουσία της και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών κα. Ξανθάκη Ρόζα, η οποία χαιρέτισε την προσπάθεια, τονίζοντας τη σημασία τέτοιων δράσεων που ενώνουν τις γενιές και καλλιεργούν τον σεβασμό και την αλληλεγγύη.
Οι Εκπαιδευτικοί: Βακονδίου Μαριάννα, Κωστής Δημήτριος
Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Α’ τάξης, τη σχολική χρονιά 2025-2026 στο μάθημα της Πληροφορικής (ΤΠΕ) ασχολήθηκαν με τα ζωάκια στη στεριά… στη θάλασσα… στον ουρανό… Τα τοποθέτησαν κατάλληλα… Συγχωρέστε μας αν μας “ξέφυγε” και κάποιο ζωάκι που δεν το βάλαμε στη σωστή κατηγορία… 😉
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να εξοικειωθούν με τη χρήση του ποντικού. Να αντιληφθούν ότι θέτουν τα ζωάκια σε κατηγορίες. Να ασκηθούν στην πλοήγηση σε ένα λογισμικό ακολουθώντας βελάκια. Να είναι σε θέση να ανοίγουν το αποθηκευμένο αρχείο τους. Να νιώσουν την ανάγκη της αποθήκευσης. Να εκφραστούν αισθητικά. Να συνεργαστούν σεβόμενοι το παιδί με το οποίο δουλεύουν μαζί στην εργασία αυτή.
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός ΠΛηροφορικής (ΤΠΕ)
Τη σχολική χρονιά 2025-2026 οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης ασχολήθηκαν με την αναζήτηση εικόνων στο Internet και με την επεξεργασία τους. Το θέμα που τέθηκε ήταν να μπορέσουμε να βάλουμε τα κυκλαδικά ειδώλια να… κάνουν βόλτες στην Ερμούπολη και στην Άνω Σύρο!!! Και μετά να αφηγηθούμε μικρές ιστορίες για αυτές τις βόλτες.
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να ασκηθούν στην αναζήτηση εικόνων στο Internet και να συνειδητοποιήσουν ότι οι αναζητήσεις μας μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα και άσχετες εικόνες από αυτές που ψάχνουμε. Να αποθηκεύουν σωστά στους φακέλους τους. Να επεξεργαστούν εικόνες ώστε να διαγράφουν το φόντο. Να είναι σε θέση να ενσωματώνουν μια εικόνα σε μια άλλη και να την επεξεργάζονται. Να αντιληφθούν ότι μια εικόνα μπορεί και να μην “λέει” την αλήθεια. Να μπορούν να εφαρμόζουν καλλιτεχνικά εφέ (καμβάς, λάδι, φως, …).
Εδώ, σας παρουσιάζουμε τις εικόνες των παιδιών με σοκάκια της Ερμούπολης και της Άνω Σύρου που τα περιδιαβαίνουν τα κυκλαδικά ειδώλια!!!
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)